تسخیر قلب مشتریان آنلاین
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

تجارت شما بدون مشتری مثل یک سرگرمی است و تمام جو رقابتی امروز نیازمند تفکرخلاقانه است . برای پیشرفت به تلاش و ممارست نیازدارید. ابتدا باید مشتریان خودرا بشناسید و بایدن یازهای آنان رادرک کنید.

ابتدا تعیین کنید مشتری شما کیست؟ چه افرادی بیشترین احتمال سفارش طراحی سایت یا دیگر خدمات شما را دارند ؟ تصمیم گیران در شرکت که به فکر سفارش وب سایت از شما هستند چه کسانی هستند؟

اگرصاحب خرده فروشی هستید اطمینان حاصل کنید چند تعداد افراد درنزدیکی محل کارتان زندگی می کنند و به شرکت تان دسترسی دارند.

گفنگوی آنلاین

از سایت خود برای گفتگویی رودررو بطور آنلاین استفاده کنید. حال این تماس می تواند شامل مشتریان پیشین خود و یا مشتریان جدید باشد که درصدد هستند به شما سفارش طراحی وب سایت دهند.

شرکت شما باید شب و روز درخدمت مشتریانش باشد و خواب در آن معنایی ندارد. ازسایت خود بعنوان ابزاری برای به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده کنید و بطور کارآمدی مشتریان خود راحمایت کنید. مجدا اطلاعات سایت خود را بازنگری کنید و درصورت لزوم اطلاعات را مجددا بنویسید.

همچنین از ابزارهایی استفاده کنید که در زمان آفلاین بودن، مشتریان بتوانند برایتان در وب سایت تان پیام بگذارند. خدمات چت آنلاین معمولا توسط شرکت ثالث فراهم می آیند تا نرم افزارچت راارائه دهند.در حال شرکت میهن وب گستر سرویس تیکتینگ و چت آنلاین استفاده میکند.

اگر خدمات خاصی را تبلیغ می کنید، الزاما آن خدمات را اجرا کنید و به آن عمل کنید. کیفیت طراحی تان راتضمین کنید.

کارمندان باتجربه

اطمینان حاصل کنید کارمندان شما ازدانش کافی برخودارهستند. همچنین می توانید پاورپوینتی را ازخدمات طراحی تان و دیگر بخش های کارهای خود در وب سایت تان قراردهید. مطلبی که در پاورپوینت قرارداده می شود باید برای مشتریان شما مفید واقع گردد. فراموش نکنید نام و جزئیات تماس خود را نیز در آن قراردهید طوریکه بتوان آن را با دیگران نیز به اشتراک گذاشت.





:: برچسب‌ها: تسخیر مشتری,طراحی سایت,جذب مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: